S1, A5: Een meteoor slaat in een bijennest, waardoor een mutant wordt gevormd genaamd Swarm. Zijn lichaam bestaat uit duizenden bijen, en in zijn nest ligt de meteoor met radioactieve straling. Swarm muteert zijn werkers in grote bijen en zapt de inwoners van New York, zodat zij ook zijn werkers kunnen worden.