Shameless Swipe, Fuck, Leave
S7, A2: Om Patsy's Pies te redden, huurt Fiona nieuw personeel in, terwijl Frank een nieuwe muur opzet om de bovenverdieping van huize Gallagher terug te nemen. Daarnaast herstelt Carl van zijn besnijdenis.