Garo: Vanishing Line Sword
S1, A1: Like any huge city, there is darkness beneath the blinding lights and towering buildings of Russell City. Makai Horrors dwell within that darkness and hunt humans. Tonight as well, a girl that is searching for something late at night is being hunted.