Symbolisch exemplaar
S1, A7: Josh gaat uit met rabbijn Raquel en Ali onderzoekt haar vrouwelijke kant met een onderwijsassistent van de cursus Genderstudies. De kinderen komen kijken naar Maura's optreden bij een talentenshow, maar haar vreugde slaat snel om in afwijzing.