Amy Schumer Learns to Cook Taco Night
S1, A5: Tijdens de quarantaine bereidt Chef-kok Chris maaltijden uit de voorraadkast met hulp van zijn vrouw Amy Schumer, die weliswaar niet zo goed is in de keuken, maar wel een geweldige cocktail kan mixen.