Avocado Toast the series Tacos or Tubesteak
S1, A3: Een teambuilding-Samba-sambales bij het reclamebureau van Patricia en Elle wordt competitief gewelddadig. Molly vecht tegen een depressie en verstopt zich voor de wereld en besluit incognito het huis te verlaten als ze een ontmoeting heeft met een ontevreden ouder op de PTA.