S10, A17: Na ternauwernood aan een bomaanslag op een vredige Jaffa-top te zijn ontsnapt, moet Teal’c (Christopher Judge) alleen op zoek naar de Jaffa-leider Arkad (Craig Fairbrass) die de leiding wil over de Jaffa-natie en ze aan de Ori wil overleveren.