Talwar
S1, A2: 1922: Guru's dienst vindt een toegang in project Talwar van hun vijand. De romance tussen Honey en Bunny bloeit en ze vindt vastigheid in de dienst, ondanks de bedenkingen van Guru. 2000: Bunny wordt herenigd met Chacko en ze zoeken de vervreemde Honey en Nadia, die op de vlucht zijn voor aanvallers.