S1, A5: Olaf vertelt op geheel eigen en fantasierijke wijze het verhaal van Disney's animatieklassieker “Rapunzel" uit 2010. Hij schittert in de rol van Rapunzel en speelt vele andere personages. Niemand heeft een smeltblik als Olaf in diens vertolking van de dief Flynn Rider, en - niet te vergeten - hij verschijnt ook als Moeder Gothel. Er is volop actie, romantiek, en een nachtelijke lantaarnshow waardoor je eindelijk de lichtjes zal zien.