S11, A7: De BAU helpt bij het onderzoek naar de verdwijning van een student. Giuseppe gaat dood in de gevangenis nadat hij Morgan had gewaarschuwd voor de 'Dirty Dozen'. JJ komt terug van zwangerschapsverlof.