S1, A6: Binod wordt geplaagd door herinneringen aan Lucknow. Jay heeft moeite met het draaien van zijn film. Niloufer neemt een grote beslissing. Sumitra vindt eindelijk een aanwijzing in haar zoektocht naar gerechtigheid.