S1, A8: Cheffy daagt de overgebleven chef-koks uit voor een rijstwedstrijd met internationale flair. Een beroemde chef-kok komt langs voor een kort bezoek. Een mysterieuze storing treedt op bij de beoordelingen. Zou het opzettelijk zijn?