Tell Me You Fucking Need Me
S5, A7: Ian komt weer bij zinnen, maar is boos dat hij op een psychiatrische afdeling zit. Wanneer Frank terugkeert uit het ziekenhuis, weigert hij Sammi's hulp, waardoor ze drastische maatregelen moet nemen.