Tempest In A C-Cup
S1, A8: Luitenant Fancy huurt Donna Abandando, een welgestelde burger, in om te werken in het "safe street"-programma van het politiedistrict. Kelly, Sipowicz en Martinez arresteren een man die gezocht wordt voor verhoor in verband met de dood van een taxichauffeur.