Expedition Unknown Temple Of Doom
S1, A2: Josh Gates reist naar de afgelegen en met landmijnen bezaaide jungle van Cambodja, om de verloren stad van het Khmer-rijk te verkennen en op zoek te gaan naar een mystieke relikwie die hun koning de macht gaf om zijn vijanden te verbranden.