Underdogs Terrible Parents
S1, A2: Ryan Reynolds onthult een aantal zeer bedenkelijke opvoedingsstrategieën van de slechtste ouders van het dierenrijk. Van een gans die haar eieren bovenop een klif legt tot een koala die haar jong poep voert, het is onduidelijk of ze slechte ouders zijn of gewoon verkeerd begrepen worden. Maar hoe slecht je ook denkt te zijn in opvoeden, je kunt niet zo slecht zijn als deze jongens.