S2, A1: Katies pogingen om meer tijd voor zichzelf te krijgen, mislukken wanneer ze wordt gedwongen om de krachten te bundelen met de moeders van Westport en de organisatie van het lentegala op zich te nemen. Ondertussen bewijst Oliver dat hij echt een passie voor ballet heeft, waardoor zij op het idee komt om zijn neerbuigende leraar eens flink de waarheid te vertellen.