S1, A3: Gasten Chace Crawford (The Deep), Antony Starr (Homelander), Aya Cash (Stormfront) en verrassingsgast Seth Rogen bespreken aflevering 2 van seizoen 2 van ' The Boys' met Aisha Tyler, waarin The Deep uit de gratie is, zelfreflectie belangrijk is en kieuwen niets zijn om je voor te schamen.