S1, A3: Magistraat Hale ontdekt dat Isaac getuige was van de heksenceremonie in het bos en hij probeert er ondanks de tegenwerpingen van Mary voor te zorgen dat hij als heks berecht, veroordeeld en vermoord wordt.