Glee Thanksgiving
S4, A8: Het is tijd voor de Sectionals en New Directions wordt geholpen door een aantal laatstejaars leerlingen van vorig jaar, die tijdens hun Thanksgiving-vakantie tips komen geven. Rachel en Kurt hebben een alternatief etentje in New York. Met de nummers: Homeward Bound/Home, Come See About Me, Whistle, Live While We're Young, Let's Have A Kiki/Turkey Lurkey Time en Gangnam Style.