The Golden Girls That Was No Lady...
S1, A14: Dorothy schrikt zich rot als haar laatste vriend, Glen, haar vertelt dat hij getrouwd is. Tot haar eigen verbazing sluipt ze stiekem rond om bij hem te zijn. Blanche dumpt haar oude auto bij Rose om een nieuwe te kunnen kopen.