The Big Bang Theory The 2003 Approximation
S9, A4: Wanneer Sheldon (JIM PARSONS) een op handen zijnde verandering ontdekt in zijn woonsituatie, besluit hij terug te keren naar 2003 – de eenvoudigere tijd voordat hij Leonard en Penny kende.