Dopesick The 5th Vital Sign
S1, A3: Dokter Finnix zorgt dat Betsy mindert met OxyContin. Bridget ziet dat het medicijn de tol eist van gemeenschappen. Rick en Randy onderzoeken de wereld van 'pijnverenigingen' en terwijl de verkoop stijgt, maakt Richard Sackler nieuwe plannen voor zijn nieuwe medicijn.