S2, A10: Jack ontmoet Ariana Keane (Faye Dunaway), hoofd van de veiligheidsdienst, die de feiten rond de verdwijning van Emily onderzoekt en probeert te ontdekken wie Sloane chanteert. Een hypernerveuze Marshall vertrekt voor z'n eerste missie, met Sydney als partner. Vaughn laat Will een psychologische test van de CIA doen en Francie vertrouwt het geheimzinnige gedrag van Sydney en Will niet.