Naked And Afraid Of Love The Accidental Erection
S1, A1: Zestien singles zetten alles op alles voor een kans op liefde. Barak kan zijn aantrekkingskracht voor Lauren moeilijk verbergen, terwijl er een driehoeksverhouding ontstaat rond Bennett, Candice en Britt.