The Architect Episode 4
S1, A4: Julie eist al het geld van de concurrentie op en krijgt de hypotheek die ze nodig heeft. Bij het verlaten van het kantoor wordt Julie geconfronteerd met Kaja en ziet ze de gevolgen met eigen ogen.