S1, A4: Danny's moordenaarsinstinct wordt scherper bij zijn volgende doelwit, aspirant-actrice Anita, en hij beraamt een onopvallend plan om haar te doden. Kabir krijgt veel weerstand van assistent-commissaris Shankar. Kabir en Prakash vinden een aanwijzing voor het verband tussen twee overleden orgaandonors. Het duo ontdekt een verrassend patroon en een schokkend doelwit op de lijst van de moordenaar.