S2, A2: Carrie suggereert aan een vriendin dat ze haar gewelddadige echtgenoot moet verlaten. Miranda probeert vuile praat te verkopen in bed. Charlotte ruilt de perfecte man in voor de perfecte hond. Samantha en James volgen relatietherapie.