Criminal Minds: Beyond Borders The Ballad of Nick & Nat
S1, A11: Als Amerikaanse slachtoffers op meerdere locaties op Cuba worden gevonden, reist het International Response Team naar het eiland en zoekt naar mogelijke seriemoordenaars.