S3, A20: Veronica is boos op Logan voor het aanvallen van Piz. Parker confronteert Logan met het feit dat hij nog steeds gevoelens voor Veronica heeft. Piz vertelt Veronica dat hij niets te maken heeft met de sekstape. Met de hulp van Weevil onderzoekt Veronica de oorsprong van de tape en ontdekt ze dat er iemand uit haar verleden bij betrokken kan zijn.