90 Day: Hunt for Love The Boy Who Loved His Own Face
S1, A3: Cortney vertelt Tim iets schokkends, Colt probeert zijn kans te wagen bij Mei, Jen zorgt voor spanning en Elise confronteert Rob, maar Rob heeft zijn zinnen op iemand anders gezet.