The Golden Girls The Break-In
S1, A8: Na een concert van Madonna komen de dames op een avond thuis en ontdekken dat er is ingebroken. Ze zoeken manieren om zich te beschermen, zoals een alarmsysteem, een waakhond en traangas. Ondertussen is Rose zo paranoïde dat de inbrekers terug zullen komen dat ze zelfs een wapen aanschaft.