Diddy on Trial: As It Happened The Bribe and The Balcony
S1, A4: Schrijnende getuigenis over de bewakingsbeelden en de beschuldiging dat Combs een vrouw van een balkon heeft laten bungelen. 'Jane', een vermeend slachtoffer van mensenhandel, getuigt met een verhaal over haar eerste freak-off.