The Case of Rebecca Zahau
S1, A1: A young woman is found dead, hanging naked outside her billionaire boyfriend's Coronado mansion, 36 hours after his young son's tragic accident; the sheriff ruled her death a suicide, but a team of outside experts is taking a second look at the case.