Bored to Death The Case of the Grievous Clerical Error!
S2, A6: Leah huurt Jonathan in om haar te helpen haar nieuwe hond 'Kleine Ray' te vinden. Ray helpt Jonathan bij het zoeken naar de hond en krijgt daarbij hulp van een buurvrouw. Een bezinnende George gaat naar het ziekenhuis voor een operatie.