The Golden Girls The Case of the Libertine Belle
S7, A2: De meiden nemen deel aan een moordmysterie en Dorothy is door het dolle als ze de zaak oplost. Als Blanche echter van een echte moord wordt beschuldigd, moet Dorothy al haar detectivevaardigheden inzetten om de ware moordenaar te vinden.