The Catch
S6, A8: Carrie beklaagt zich haar avontuurtje met Harrys getuige. Miranda is bang om Steves nieuwe vriendin te ontmoeten. Charlotte vreest dat haar huwelijk vervloekt is. Samantha heeft het moeilijk zonder man in haar buurt.