The O.C. The Cold Turkey
S4, A3: Het is de ochtend van Thanksgiving en de Cohens worstelen nog steeds met wat er is gebeurd in Mexico. Summer vraagt zich af of ze Newport nog wel aankan. Julie brengt Thanksgiving voornamelijk in haar eentje door.