The Cold War
S6, A17: Aleksandr schermt zijn werk en vrienden af voor Carrie. Miranda past zich aan haar nieuwe leven in Brooklyn aan. Charlotte schrijft Elizabeth Taylor in voor een wedstrijd. Samantha maakt een sekstape met Smith.