The Big Bang Theory The Convergence Convergence
S9, A24: Er ontstaat chaos in de seizoensfinale wanneer de recentelijk gescheiden ouders van Leonard (JUDD HIRSCH en CHRISTINE BARANSKI) en de zeer religieuze moeder van Sheldon op bezoek komen.