The Veil The Cottage
S1, A6: Imogen (Elisabeth Moss) smokkelt Adilah (Yumna Marwan) naar Engeland om Michael (James Purefoy) te zien, in de hoop dat er eindelijk antwoorden naar boven komen. Max (Josh Charles) en Malik (Dali Benssalah) moeten samenwerken en volgen haar als haar enige back-up.