The Cowboy in the Contest
S11, A9: Om een moord op te lossen, gaan Brennan en Booth undercover bij een wildwest-schietwedstrijd terwijl Angela en Hodgins de toekomst van hun gezin bespreken, en Cam close wordt met fotograaf Sebastian Kohl.