Ghost Whisperer The Curse Of The Ninth
S2, A9: Melinda wordt geroepen om Brandon te helpen, die wordt gekweld door de geest van zijn vader. Ze ontdekt dat Brandons vader zelf wordt achtervolgd door een geest, Jared, een overleden lid uit Brandons band. Jared was jaloers op Brandons talent en Melinda moet proberen zijn woede te kalmeren zodat Brandon kan terugkeren naar zijn muziek.