S1, A1: Henrik Evertsson neemt ons mee naar de extreem-rechtse organisaties in de Noordse regio. We volgen sleutelfiguren met als doel te proberen te begrijpen wat iemand ertoe brengt voor zo'n extreem leven te kiezen.