Family Guy The Dating Game
S15, A14: Quagmire ontdekt de datingapp Tinder, waardoor Peter, Joe en Cleveland gedwongen zijn om in te grijpen en hem te redden van zijn zielslopende hedonisme. Ondertussen ontdekt Stewie dat hij scoliose heeft en leert hij de voordelen van zijn nieuwste diagnose.