The Big Bang Theory The Deception Verification
S7, A2: In het tweede deel van de première van het zevende seizoen is Raj verdrietig over zijn ex-vriendin en vormt Howard’s relatie met zijn moeder een ongewone bedreiging voor zijn mannelijkheid.