S1, A1: Bristol Cove is een kuststad die bekendstaat om zijn legende dat het ooit de thuishaven was van zeemeerminnen. Als de komst van een mysterieus meisje bewijst dat dit klopt, krijgt de strijd tussen mens en zee een venijnige draai.