Code Black The Devil's Workshop
S2, A15: De SEH moet in quarantaine als een virusepidemie de levens van de doktoren en patiënten van Angels Memorial in gevaar brengt. Verder komt Ariel, het jonge meisje waar Leanne een jaar geleden een band mee opbouwde toen haar vader overleed, terug naar Angels.