The Domino Effect
S6, A11: Big moet een hartoperatie ondergaan en Carrie verkeert in alle staten. Miranda durft haar nieuwe vriend niet voorstellen aan Steve. Charlotte krijgt acupunctuur. Samantha weigert om hand in hand met Smith rond te lopen.