The Drought
S1, A11: De relatie tussen Carrie en Mr. Big sleept nu al zo lang aan dat een en ander minder lichamelijk begint te worden, vooral nadat ze een scheet liet in bed. Charlotte gaat uit met een man die zijn interesse in seks verloren heeft door de neveneffecten van Prozac. Samantha ontdekt dat het uitblijven van seks iets erotisch kan hebben. Miranda beseft plots dat ze al maanden droog staat.